lauantai 10. syyskuuta 2011

Hämähäkkimies raparperin alla

1. Kuului kasvimaalta outoa suhinaa
ei tuulen eikä siilien tuhinaa.
Hiivittiin me nurkalle kurkkaamaan
ei uskallettu jauhaa purkkaakaan.

2. Hetihän sen äkkäsi sehän on hän,
se ainoa oikea spidel-män
Pensasaidan reiästä lennähtää
raparperipuskaan ja siihen jää

Mä oon hämähäkkimies
jouduin raparperiviidakkoon
mä oon hämähäkkimies
mullon sukkahousut yhden Kaija Koon.
Mä oon hämähäkkimies
kohtalon seittiä tullut oon
mä oon hämähäkkimies
mä oon hämähäkkimies
kuulun raparperiviidakkoon.

3. Alle kainaloiden trikoita nykäisi
luiseva sankari leuoista rykäisi:
itsensä kun vain olla uskaltaa
niin silloin sitä voi olla kuka vaan.

Mä oon hämähäkkimies...

4. Seittiä suoltamaan loikkasi taas
trikoita huoltamaan rauha oli maas
Pikku-Liisa vihdoin myös oivaltaa
kai setälläkin hauskaa olla saa.


Pertti Pänkäläinen
Timo Luukkanen




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti